söndag 2 oktober 2016

Stockholm Scrapmässa och Träff

Anmälde mig för jättelänge sedan att komma och shoppa på Stockholm Scrapmässa och Träff och 1 oktober var det äntligen dags. När jag väl kom dit så insåg jag att det hade ju varit himla kul att kommit dit och pysslat hela dagen också. Det får vi ta nästa gång. Vad grejor folk hade med sig!! Vissa kom in med största resväskorna.

Jag passade iallafall på att i lugn och ro botanisera bland shoppingen hos de 4 butikerna; KiAs Butik, Scraplagret, Scrapdraken och Fru Limegrön. Det blev en rejäl "scrap-haul". Jobbigt när det finns så mycket trevligt. Men, jag fick iallafall köpt lite av de grejorna jag saknat, som en riktig "heat tool" istället för att använda takläggarvärmepistolen... Passade också på att köpa papper, några designerblock och en omgång med svart vanligt papper. Det var verkligen UNDERBARA papper från Pion design. Har inte sett dem live innan och inte kunde jag låta bli dem!!

Sedan blev det en stämpel av  ett träd från Lavinia stamps, två högar med katter och elefanter från Art Impressions och en underbar omgång med olika dies som jag saknat; svenska textdies från Roxstamps (God Jul x 2 och Kram) samt tags, en från Nellies och en från Sizzix samt två renar (jultema på g) och en ursöt datom med några clearstamps till.

Efter jag var färdigshoppad på mässan så tog jag också en sväng förbi Penstore.se och investerade i Zig Clean Color Real Brush pens, 36 färger plus 2. Har varit jättesugen jättelänge och nu så blev det av. Tyckte dessutom de hade bra pris (lika som att köpa från Amazon + frakt och tull). Sist blev det ett stopp på Pyssloteket där det blev Lawn Fawns "Snow cool" stamp set med tillhörande dies och ytterligare ett med en sköldpadda (Year xxx) med dies.

En riktig scrap haul alltså!!
Scrap haul från Stockholm Scrapmässa och träff

Åh vad mycket härliga pysselgrejor!
Pion design papper

Härliga papper från Pion Design
Pion design papper

Ännu mer härliga papper från Pion Design.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar