söndag 21 augusti 2016

Glad sommar

Kortet är gjort med heat embossing och jag har sedan färglagt med Distress Inks. Jag använde mig av ett stämpelset från Altenew med dahlior samt en textstämpel från Gummiapan som jag tyckte passade in med motivet.
Altenew och Gummiapan
Har skickat in ovan kort till Pysslotekets sommarutmaning. Utmaningen går ut på att använda tre av följande ord; blommor, solen, havet, stranden, blått, moln, glass, brygga, semester, sommar, poolen, jordgubbar, smultron, fiskmåsar och grilla. Som synes så valde jag; blommor, blått och sommar.

7 kommentarer:

  1. Vilket vackert sommarkort! Snyggt med de vita embossade linjerna!Vad skoj att du ville vara med på Pysslotekets sommartävling! /Ullis

    SvaraRadera
  2. Ljuuuvligt! Känner nästan doften av sommar :) Kul att du hakade på vår utmaning hos Pyssloteket :)

    SvaraRadera
  3. Härliga blommor och fint kort! Kul att ju deltar i sommartävlingen!

    SvaraRadera
  4. Men fy dig! Nu blev jag ju sugen på meeeeeer sommar och sol! Tack för ett fint bidrag

    SvaraRadera
  5. Men åååh, jag som inte tänkt köpa detta Altenew-set. Nu blir jag kanske tvungen. Tycker att färgläggningen är superb. Kul att du är med i Pysslotekets sommartävling. /Hanna

    SvaraRadera
  6. Somrigare än så här kan det väl knappast bli?! Härlig tolkning! / Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  7. Tack tack alla för kommentarerna. Altenews stämplar är helt beroendeframkallande. Funderar på att skaffa rosorna... och pionerna... =)

    SvaraRadera