söndag 20 november 2016

Newton delar ut kramar och leenden

Hade ju som sagt en hel hög med Newton's färglagda så det var bara till att komma på lite idéer hur jag skulle få dit dem på kort.

Jag testade mina nya embossingfoldrar och den här med stjärnor tyckte jag var urgullig. Fäste sedan en cirkel från lite papper som blev över från ett annat projekt. Stansade sedan ut Lawn Fawns "hugs" i det och fäste silverglitterpapper bakom. Newton är upphöjd med lite skumtejp.

Newton's Nook och Lawn Fawn hugs

Jag embossade en grundare variant av stjärnorna och använda mig av Lawn Fawns "smile"-die. Snurrade lite snöre runt för en sista touch.
Newton's Nook och Lawn Fawn smile

Detta kort postades omedelbart till en kompis katt (!) som hade blivit utställningschampion under helgen. Tror godsakerna i kuvertet uppskattades mer än själva kortet av mottagaren Jjjussi men det får man bjuda på *smile*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar